کد خبر 318541
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

باند دوم محور ماهشهر به امیدیه بهمن ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید که کمی پس از افتتاح این محور، به دلیل حفره‌های عمیق ایجاد شده در این جاده مسدود شد.

برنامه پایش شب گذشته در پیگیری سوژه های ارسالی برای پایش مردمی ، نتیجه پیگیری علت مسدود شدن باند دوم محور ماهشهر به امیدیه را برای بینندگان تشریح کرد.

حیف و میل بیت المال به سبک شرکت مناطق نفت خیز جنوب
در هفته های گذشته یکی از بینندگان این برنامه با ارسال تصاویری از باند دوم جاده ماهشهر – امیدیه در توضیح تصاویر ارسالی گفته بود: جاده ماهشهر امیدیه هنوز یک ماه نیست افتتاح شده ولی نشست کرده و مسدود شده است.

 برنامه پایش در پیگیری این سوژه ارسالی از بینندگان ، این هفته جوابیه اداره راه و شهرسازی را منتشر کرد که در ان آمده است:

باند جدید جاده ماهشهر به سمت امیدیه به طول 45 کیلومتر جزء طرح‌های مهر ماندگار دولت قبل بوده که توسط شرکت مناطق نفت خیز جنوب به عنوان کارفرما و با انتخاب شرکت فرج راه شادگان به عنوان پیمانکار اجرا گردید. در بهمن ماه سال 92 و با اعلام شرکت بازگشایی جاده انجام شد منتهی بعد از حدود یک ماه در طول 24 کیلومتر از سمت ماهشهر نقاطی از جاده دچار نشست و آسیب‌دیدگی شد. لذا با تصمیم مقامات جاده مسدود شد.

حیف و میل بیت المال به سبک شرکت مناطق نفت خیز جنوب

نکته جالب توجه در جوابیه اداره راه و شهرسازی این است که شرکت مناطق نفت خیز و اداره راه و شهرسازی هیچ‌کدام از برخورد با پیمانکار قبلی سخنی به میان نیاورده و آمده است: آخرین اطلاع و پیگیری حاکی از مراحل انتخاب پیمانکار جدید جهت بازسازی جاده می‌باشد.

پايگاه اطلاع رساني شركت ملي نفت ايران پیش‌تر در گفتگویی  با عبدالله موسوی  مدير مهندسي و ساختمان شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب اعتبار لازم برای اجرای این طرح را 350 میلیارد ریال عنوان کرده بود.

به گزارش مشرق، باند دوم محور ماهشهر به امیدیه بهمن ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید که کمی پس از افتتاح این محور، به دلیل حفره‌های عمیق ایجاد شده در این جاده و خرابی آسفالت این مسیر، حوادث رانندگی متعددی رقم خورد، که به همین دلیل این جاده مسدود و باند قدیمی به صورت رفت و برگشت استفاده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس